niedziela, 24 stycznia 2016

Czarny eyeliner Makeup Revolution Kajal

Kiedyś polowałam na ten eyeliner na stronie ekobieca, jednak nie byłam zbytnio do niego przekonana. Niedawno jednak otrzymałam możliwość testowania go, dzięki wymianie kosmetyczej na moim kochanym portalu DressCloud.





Eyeliner w formie wykręcanej kredki, jak zapewnia producent, jest wydajny, ma intensywny kolor, oraz jest idealny do rysowania kresek na powiece. Nie rozmazuje się i nie odbija. 
Cena na stronie ekobieca: 9,99 zł 

Moja opinia: dobrze, że go nie kupiłam :D Tzn eyeliner ma bardzo intensywny kolor, faktycznie jest trwały, niestety forma stożkowej kredki niesamowicie utrudnia narysowanie kreski na powiece (chyba że ktoś lubi mega grube krechy). Mimo wszystko eyeliner świetnie nadaje się do malowania linii wodnej oraz przy wykonywaniu makijażu smokey eye, ponieważ daje niesamowicie trwały podkład czarnego koloru. Niestety, nie pobił mojego ukochanego eyelinera w żelu MAC.

A jaki jest Wasz ulubiony podkład? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz