sobota, 30 stycznia 2016

Żel do golenia Balea

Depilacja to dla każdej z Nas ważna sprawa. Jednak nie musi się kojarzyć tylko z przykrym obowiązkiem - to powinna być przyjemność! Mogą nam w tym pomóc żele do golenia Balea, skutecznie połechtają wszystkie nasze zmysły.





Balea lubi eksperymentować z zapachami, dlatego często w drogerii DM można natknąć się na edycję limitowane. Ja póki co miałam do czynienia z:
- Summer Garden - mango,
- Blueberry Love - jagodowy,
- Pink Grapefruit - czerwony grefpfrut i kwiat frangipani,
- Sweet Mandarin - mandarynka i migdały,
- Carribean Dream - kokos,
- Sweet Vanilie - wanilia.


Żel w drogerii DM kosztuje 1,15€, na stronie drogerianiemiecka 10,50 zł. Jako żel ma zmiękczać włoski podczas golenia i chronić skórę przed podrażnieniami. Dobrze nawilża, nie zawiera silikonów ani alkoholu.




Moja opinia: uwielbiam te żele za piękny, intensywny zapach który utrzymuje się długo na skórze. Mają też niesamowite opakowania które mega przyciągają wzrok. Żel sam w sobie jest dobry, daleko mu do znanych i drogich marek, jednak w swojej roli spełnia się dobrze. Faktycznie zmiekcza włoski, skóra po goleniu jest przyjemnie miękka, dzięki niemu maszynka gładko sunie po skórze. Jednak wg mnie jest mało wydajny, po nałożeniu na skórę szybko wysycha więc trzeba nakładać go partiami. No i trochę zapycha maszynkę. Mimo to jestem z niego bardzo zadowolona, zwłaszcza za taką cenę. Mój faworyt? Oczywiście kokos :)


A Wy który byście wybrały? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz